SLOVENCI “KUPUJEJO” SEKS

Medijska hiša POP TV predvaja resničnostni šov Kmetija slavnih. Po poročanju 24ur.com je ponedeljkova oddaja v primarni ciljni skupini (18-49 let) dosegla kar 17% rating in 56% delež. Po teh statističnih podatkih in po odzivih ljudi je Kmetija slavnih najbolj odmeven in gledan resničnosti šov v Sloveniji. Poglejmo, kakšen je recept ustvarjalcev resničnostnega šova, ki jim prinaša uspeh in posledično velik dobiček. Kaj zabava »povprečnega« Slovenca oz. kateri so nezavedni dejavniki gledanosti oddaje?

Zdravo hujšanje je naravno hujšanje

Kot prvo, to ni Kmetija slavnih, temveč kmetija takšnih ljudi, ki bi si to želeli biti, vendar ne najdejo pravega načina, da bi to lahko bili. Ustvarjalci šova so zelo premišljeno izbrali »igralce«, ki poskrbijo za dogajanje. Večina je bolj nepoznanih oz. iz t.i. nižjega ranga slavnih. Ti ponavadi naredijo vse neumnosti, samo da se o njih govori in piše. Si predstavljate na Kmetiji slavnih npr. Jana Plestenjaka, Nušo Derenda, Vlada Kreslina in druge, ki jih poznamo zaradi njihovega talenta in dela?

Egocentričnost in ekshibicionizem t.i. »rad bi bil slaven, pa ne vem kako« kmetov kaže voajarizem gledalcev. Ustvarjalci šova ponujajo gledalcem teme, ki jih zanimajo. To, da Slovenci radi vtikajo nos v življenja drugih bolj kot v svoja, lahko opazimo že iz vsakdanjih obrekovanj, priljubljenost resničnostnih šovov to dejstvo le še potrjuje. Bolj kot je dogodek ali dejanje seksualne narave in morebiti še s pridihom pornografije, bolj je zanimiv za gledalce. Morda pa toliko Slovencev ne živi izpopolnjujočega intimnega življenja in ne izživi svojih seksualnih strasti in se morajo ukvarjati s seksulnim življenjem nekoga tretjega. Gre torej tudi za lastno zafrustriranost in ljubosumje poprečnega gledalca glede tega, kar bi sam rad delal in pogreša, pa ima v glavi preveč ovir in predsodkov.  

Ustvarjalci oddaje se torej zelo dobro zavedajo, da je spolno izživljanje potrošniško blago. Pri gledalcih so uspešne teme v katerih najdejo nekaj za sebe in kjer lahko izživljajo svoje pomankljivosti in napetosti.  Z odlično igralsko postavitvijo Arturja Šterna, ki je v dokumentarcu Gola resnica glavni eksperimentator o moči medijev in predsodkih Slovencev, ter pornozvezde La Toye, je POP TV poskrbe za pravo malo slovensko »seksualno revolucijo«. Artur in La Toya zelo dobro preizkušata slovensko spolno zavrtost in predsodke. In večina Slovencev je pritegnilo. Zdaj nestrpno čakajo, kdaj bodo lahko videli seks v živo, da bodo tudi samo izživeli nezavedno željo po pristnem orgazmu.  

Več o spolnosti in ljubezni ter o tem, zakaj vas vaše spolno življenje ne zadovoljuje in kako do izpopolnjujoče ljubezni in spolnosti, lahko preberete  tukaj.

Komentiraj

Email naslov je tajni.